Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 24, 2010

Oh DSLR..........

Oh DSLR.. kau membuat aku bermimpi spjng malam utk memiliki dirimu. bilakan kau akan jd milikku buat selamanya??? ape aku merapu nih, ni la akibatnye trlalu taksub sgt ngn dslr. huhu.. aku sbnrnye minat bangat ngn dslr ni. even camera aku yg comey ni pun aku buat cm dslr je..hahaha.. kesian kan aku??  walaupun aku bkn dr background photography..tp aku minat sgt bidang ni. skg ni pn aku suke edit2 picture yg aku ade. minat sgt. pandai tu x la...tp minat tu mmbuatkan aku redah je ape yg aku tau. kwn2 aku ade gak tnye aku pki camera ape. padahal aku tgkap gmbar ngn kamera murah je. bkn dslr pun. pastu aku edit la kasi nmpak gojesssss...hahaha...

husband aku da fhm sgt minat aku ni...die ckp klu ade rezki die nk blikan utk aku satu. cume aku kesian kt die. ye la..bnyk lg komitmen lain yg nk kne selesaikan.. so...nk x nk aku kne pendamkan dlu hasrat aku utk memiliki dslr kesayangan...its ok. insya Allah suatu hari nnt akan ku miliki jua dslr ku sndiri.

sabar.....sabar...dan terus bersabar ye wawa.....


ni mcm nk jual 3 rm10 je ni..hahahahaha...

0 comments: